Muallif: Li Huiting (李慧婷)
Annotatsiya: Yangiliklar sarlavhalari yangiliklarning "ko'zlari". Ob'ektiv faktlarni ramziy qayta qurish sifatida, yangiliklar sarlavhalarida teglardan foydalanish nafaqat sarlavhalarni soddalashtirish, o'quvchilarning cho'ntak o'qishga bo'lgan ehtiyojlarini qondirish, balki o'quvchilarning ijtimoiy his-tuyg'ularini ham qo'zg'atishi mumkin. Biroq, yangiliklar sarlavhalarini belgilash ijtimoiy guruhlarni stigmatlash, yangiliklarga jamoatchilik ishonchini yo'qotish va ijtimoiy noto'g'ri qarashlarning tarqalishi kabi muammolarni keltirib chiqarishi mumkin. Ushbu maqolada Xitoy onlayn yangiliklari sarlavhalarida paydo bo'ladigan teglar birinchi navbatda uchta toifaga bo'linadi, ya'ni ob'ektiv teglar, sub'ektiv teglar va ta'sirga yo'naltirilgan teglar, so'ngra bu teglarning sabablari va ularning salbiy oqibatlarini tahlil qilish va nihoyat. chora-tadbirlarni taklif qiladi. onlayn yangiliklar sarlavhalarini ajrating.
Kalit so'zlar: yangiliklar sarlavhalari, etiketlash, jamoatchilik ishonchi, ijtimoiy noto'g'ri fikr
Jurnaldagi sahifalar: 112 - 116