27.11.2022
397
DEVELOPING ESP THEORY IN A NON-ENGLISH SPEAKING COUNTRY

Muallif: Saidrasulova, Shakhnoza

Annotatsiya: Maxsus maqsadli ingliz tili ingliz tilini o'qitish (ELT) doirasidagi alohida faoliyat bo'lib, o'ziga xos yondashuv, material va metodologiyaga ega bo'lib, boshqa fanlar bilan moslashish va integratsiyalash orqali o'quvchilarning sarmoyasi va ishtirokini rag'batlantiradi. ESP o'quvchilarning o'ziga xos ehtiyojlariga asoslangan o'ziga xos yondashuvlar, materiallar va usullardan foydalanganligi sababli, ESP amaliyotchilari o'quvchilarning ehtiyojlarini baholashlari, kursni loyihalashlari, materiallarni ishlab chiqishlari, tegishli ko'rsatmalarni tanlashlari va o'quvchilarning aniqlangan ehtiyojlarini qondirish uchun uni amalga oshirishlari kerak. Shuning uchun, ESP o'qituvchisi uchun faqat til tizimini bilish va buni etkazish qobiliyati etarli emas. Ushbu maqola ESP kursini qanday qilib muvaffaqiyatli o'rgatish kerakligini tasvirlab beradi.

Kalit so'zlar: ESP, ehtiyoj, dizayn kursi, materiallarni ishlab chiqish, baholash

Jurnaldagi sahifalar: 101 - 105

Yuklab olish