Muallif: Ибрагимова, Малика Мусаевна; Быкова, Мария Николаевна
Annotatsiya: Maqola yapon tilini o'qitishda o'yin texnologiyalarining nazariy asoslarini va amaliy qo'llanilishini o'rganishga bag'ishlangan. Raqamli texnologiyalarning jadal rivojlanishi va ta’lim jarayonining interaktivligiga talab ortib borayotgan sharoitda o‘yin usullari, ayniqsa, o‘ziga xos yozuv tizimi va madaniy xususiyatlari bilan yapon tili kabi tillarni o‘rganishda ayniqsa dolzarb bo‘lib bormoqda. Maqolada o'qitishda o'yin usullarining samaradorligini tasdiqlovchi asosiy nazariyalar va tadqiqotlar ko'rib chiqiladi, WaniKani, Lingodeer va Rosetta Stone kabi raqamli platformalardan muvaffaqiyatli foydalanish misollari keltirilgan va ularni amalga oshirishning asosiy afzalliklari va muammolari yoritilgan. Gamifikatsiya va uning motivatsiyaga, moddiy o'zlashtirishga, muloqot qobiliyatlarini rivojlantirishga va madaniy moslashuvga ta'siriga alohida e'tibor beriladi. Muallifning xulosasiga ko‘ra, o‘yin texnologiyalari nafaqat yapon tilining murakkab jihatlarini o‘rganishni osonlashtiradi, balki o‘qitishda keyingi innovatsiyalar uchun istiqbollarni ham ochadi.
Kalit so'zlar: o'yin texnologiyalari; yapon tili; o'yinlashtirish; interaktiv ta'lim; motivatsiya; muloqot qobiliyatlari; ta'lim o'yinlari
Jurnaldagi sahifalar: 52 - 58