16.11.2023
225
INVESTIGATION INTO THE UTILIZATION OF AI IN INSTRUCTING CHINESE AS A SECOND LANGUAGE

Muallif: Shamansurov, Shorasul Shovkatovich

Annotatsiya: Ta'lim sohasida "sun'iy intellekt +" tendentsiyasining paydo bo'lishi bilan bu sohadagi izlanishlar asta-sekin dolzarb markazga aylandi. Ushbu maqola sun'iy intellektning texnologik jihatlarini xitoy tilini ona tili bo'lmagan til sifatida o'rgatishning asosiy tamoyillari bilan birlashtiradi. Bu shuni ko'rsatadiki, asosiy qiyinchiliklar xitoy tilining o'ziga xos nozikligi va o'quvchilar o'rtasidagi sezilarli tafovutdadir. Xitoy tilini chet tili sifatida o‘qitishning talablari va o‘ziga xos xususiyatlarini o‘rganish orqali ushbu tadqiqot sun’iy intellektni xorijiy tillarni o‘qitish bilan uyg‘unlashtirishning amaliy yondashuvlarini o‘rganadi. Mavjud to'siqlarni hal qilish va shaxsiylashtirilgan, samarali o'qitishga erishish uchun sun'iy intellekt yechimlaridan foydalangan holda "AI yordamchisi + o'qituvchi" va "AI bo'yicha o'qituvchi + o'qituvchi"ni amalga oshirish modellariga e'tibor qaratilgan. Ushbu maqola kontekst va metodologiya kabi jihatlarni qamrab olgan holda xitoy tilini chet tili sifatida o‘qitishda sun’iy intellektning integratsiyalashuvini har tomonlama o‘rganadi.

Kalit so'zlar: AI, xitoy tilini ikkinchi til sifatida o'rgatish.

Jurnaldagi sahifalar: 237 - 242

Yuklab olish