Muallif: Эгамбердиева, Ш.Д.
Annotatsiya: Maqolada zamonaviy reklama nutqining asosiy komponenti sifatida metaforize qilingan kreollashtirilgan matnlar (MCTs) ko'rib chiqiladi. Og'zaki va vizual elementlarning sintezini ifodalovchi MCTlar maqsadli auditoriyaga maksimal ta'sir ko'rsatishga qaratilgan noyob lingvistik tuzilmani yaratadi. Asosiy e'tibor reklamadagi metaforaziya va uning samarali muloqot xabarini shakllantirishdagi rolini tahlil qilishga qaratilgan. Maqolada metaforizatsiya va kreolizatsiya tabiati, ularning reklama matnlarida qo'llanilishi va ularning auditoriya idrokiga ta'siri o'rganiladi.
Kalit so'zlar: metaforalashtirilgan kreollashtirilgan matnlar, nutq, reklama xabari, metaforaizatsiya.
Jurnaldagi sahifalar: 64 - 68