Muallif: Usmonova, Dilnoza Toshmamatovna
Annotatsiya: Maqola kelajakdagi o‘qituvchilarning inklyuziv kompetentligining umumlashtiruvchi shaxsiy ta’lim sifatidagi ahamiyatini aniqlashga qaratilgan. Inklyuziv kompetentsiyani shakllantirish mezonlari va darajalarini asoslash kontekstli ta’lim texnologiyasi asosida bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy tayyorgarlik jarayonida inklyuziv kompetentsiyasini shakllantirish modelini ishlab chiqishga imkon berdi, ushbu model bir-biriga bog‘liq bo‘lgan, axborotga yo‘naltirilgan, kvaziprofessional bosqichlar ketma-ketligini o‘z ichiga oladi. Tadqiqot natijasi inklyuziv ta’lim jarayonida o‘z kasbiy funktsiyalarini bajarish qobiliyatini belgilovchi omillar va shartlarni aniqlashdan iborat; Tadqiqot ishining xulosasi uning tarkibidagi o‘qituvchilar o‘rtasida inklyuziv kompetentsiyaning aniqlangan tarkibiy qismlari, shu jumladan motivatsion, kognitiv, operatsion va aks ettiruvchi komponentlar bo‘lishi mumkinligi.
Kalit so'zlar: inklyuziv kompetentsiya, model, modulli kompetentsiya yondashuvi.
Jurnaldagi sahifalar: 457 - 467