Muallif: Маллаев, Махтумкули Арашович
Annotatsiya: Ushbu maqolaning maqsadi chet tilini o'rganish jarayonida talabalarning ICCni shakllantirishning nazariy asoslari va yondashuvlarini ko'rib chiqishdir. Tadqiqot tilni bilish darajasining A1-B2 (CEFR shkalasi bo'yicha) darajasida ICC tuzilishini aniqlaydi va uni rivojlantirish bo'yicha uslubiy tavsiyalarni shakllantiradi. Ushbu tadqiqot nazariy va ko'rib chiqish xarakteriga ega bo'lganligi sababli, uning metodologiyasi ICC muammolari bo'yicha ilmiy adabiyotlarda keltirilgan ma'lumotlarni tahlil qilish, umumlashtirish va sharhlashga asoslangan. Asosiy e'tibor chet tillarini (nemis tili) o'qitish jarayonida madaniy komponentlarning integratsiyalashuviga taalluqli bo'lgan bunday mualliflarning ishlariga qaratilgan.
Kalit so'zlar: madaniyatlararo muloqot, madaniyatlararo kommunikativ kompetensiya (ICC), kompetentsiyaning tuzilishi/komponentlari, madaniyatlararo sezgirlik, madaniy intellekt, ICCni shakllantirishga yondashuvlar.
Jurnaldagi sahifalar: 72 - 88