24.02.2022
421
ON HELPING NON-LINGUISTIC STUDENTS BECOME MORE INSPIRED AND INDEPENDENT IN LEARNING ENGLISH

Muallif: Kan, Galina Arseniyevna

Annotatsiya: Talabaning fanni o‘rganishga bo‘lgan motivatsiyasi har qanday fanni o‘rganishda muhim psixologik omil hisoblanadi. Kognitiv qiziqish o'quvchilarning faolligini oshirishga, ularning malaka va qobiliyatlarini oshirishga yordam beradigan rag'batdir. Binobarin, o‘quvchilarning bilim qiziqishlarini rivojlantirishga doimiy g‘amxo‘rlik qilish har bir o‘qituvchining asosiy vazifalaridan biridir. Talabalarning kognitiv qiziqishi bir qator omillar bilan shakllanadi, masalan: o'quv jarayonini to'g'ri tashkil etish, o'qituvchi va talabalar o'rtasidagi munosabatlar, o'quvchilarning individual xususiyatlari, ularni ingliz tilini o'zlashtirish zaruratida tarbiyalash, sinfda ishlashning turli shakllari va boshqalar. O‘qitilayotgan fanga qiziqishni uyg‘otish o‘qituvchidan ishtiyoq, irodasi, pedagogik mahoratini talab qiladigan mas’uliyatli va murakkab vazifadir.

Kalit so'zlar: motivatsiya, kognitiv qiziqish, ta'lim jarayoni, ko'nikmalarni rivojlantirish, g'ayrat va ko'nikmalarni talab qiladi

Yuklab olish