06.01.2022
509
ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ЗНАЧЕНИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ОЦЕНКИ В РАЗВИТИИ ЛИЧНОСТИ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТАv

Muallif: Дусмухамедова, Шоира Акбаровна

Annotatsiya: Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning shaxsini shakllantirishda pedagogik baholashning ahamiyati tasvirlangan. Bu pedagogik maktabgacha yoshdagi bolalarning ta'lim va tarbiyaviy faoliyatida ta'sir qiluvchi o'ziga xos stimul sifatida tavsiflanadi, chunki u uning muvaffaqiyatini belgilaydi va turli xil rag'batlantirish tizimini o'z ichiga olgan murakkab xususiyatga ega. O'qituvchiga xos bo'lgan muloqot uslublari maktabgacha yoshdagi bolaning shaxsiyatining rivojlanishiga ta'sir qiluvchi asosiy omillardan biri sifatida tahlil qilinadi. O'qituvchining baholash ta'sirining eng adekvat shakllari, pedagogik baholashning o'qituvchining ish uslubi bilan chambarchas bog'liqligi, shuningdek, uning maktabgacha yoshdagi shaxsning shakllanishiga ta'sirini tasdiqlash ko'rib chiqiladi.

Kalit so'zlar: Pedagogik baholash, shaxsni shakllantirish, baholovchi ta'sirlar, rasmiy baholash, mazmunan asoslangan baholash, pedagogik uslub, muloqot, o'z-o'zini hurmat qilish, bolalarning ijodiy qobiliyatlari, muvaffaqiyat va muvaffaqiyatsizliklari, pedagogik munosabatlar tizimi, o'quv faoliyatini baholash, shaxsni baholash.

Yuklab olish