Muallif: Urinov, Khushnudjon Abdulomitovich
Annotatsiya: Kasb-hunar ta’limining ijtimoiy-iqtisodiy roli markaziy klaster tomonidan ma’lum mezon va maqsadlarda belgilanadi. Uning hayot bilan aloqasi iqtisodiy faoliyatga bevosita yoki bilvosita ta'sir etish orqali shakllanadi. Bir tomondan, kasb-hunar ta'limining ta'siri insonning rivojlanishi, uning mehnat qobiliyati va xulq-atvori bilan, ikkinchi tomondan, uning har bir sohada va hayotiy faoliyatida ijtimoiy, tarmoq va mintaqaviy foydaliligi bilan belgilanadi. Ushbu maqolada Yangi O‘zbekiston sharoitida yoshlarning bilim va dunyoqarashini yuksaltirishda milliy ta’lim va kasb-hunar ta’limidagi islohotlarning o‘rni va ahamiyati ko‘rib chiqiladi.
Kalit so'zlar: Milliy ta'lim, kasb-hunar ta'limi, ta'lim islohotlari, "ta'lim falsafasi", "ta'lim sotsiologiyasi", "ta'lim psixologiyasi", "ta'lim tarixi", milliy malaka, kasb-hunar ta'limi, tizim dizayni, qadriyat.
Jurnaldagi sahifalar: 336 - 347