Muallif: Xakimova, SH. E.
Annotatsiya: Ushbu maqola xitoy sinflarida dars berish uchun o'yinlardan qanday foydalanish va o'qitishda o'yinlardan foydalanish ko'nikmalarini taqdim etadi. Qadim zamonlardan to hozirgi kungacha odamlar ko'pincha o'rganishni azob-uqubat bilan bog'laydilar. "Dengizni cheksiz o'rganing va qayiq yasash uchun ko'p mehnat qiling"; "Sovuq derazada qattiq o'qing" va boshqalar. Lekin ba'zida qattiq o'qisang ham yaxshi natijalarga erisha olmasliging mumkin. Bunday natijaning sabablari turli xil, masalan, noto'g'ri ta'lim usullari, o'qituvchilarning o'qitish usullari. Umuman olganda, sinfda biz tez-tez ishlatadigan an'anaviy o'qitish usullari faqat o'qitish vazifalarini bajarish uchundir va o'qituvchilar odatda mexanik ta'limotdan foydalanadilar. Kontent yagona, qiziqish, innovatsiya va o'yin-kulgi yo'q. Shu sababli, ushbu maqolaning asosiy maqsadi Xitoy sinflarida o'qitishga yordam berish uchun o'yinlardan foydalanish bo'lgan o'yin o'qitish usuli deb ataladigan yangi turdagi o'qitish usulini joriy etishdir; ikkinchidan, sinfda paydo bo'ladigan o'yin turlari va ularga mos keladigan vazifalarni qisqacha tanishtirish; yana, o'qitishda foydalanishni osonlashtirish va o'qitish samarasini yaxshilash uchun sizga ba'zi ko'nikmalarni o'rgatish; nihoyat, hech qanday sharoitda qo'llash mumkin bo'lmagan o'yin o'rgatish usulining cheklovlarini tushuntirish, bu vaziyatga bog'liq.
Kalit so'zlar: Xitoy sinfi, o'qitish usuli, printsipi, o'yinlardan foydalanish ko'nikmalari, o'qitish effekti, harakat, qo'shiqlar