Muallif: Ismailova, Adolat Ochilovna
Annotatsiya: Ushbu maqola O‘zbekistondagi ingliz tilini o‘rganuvchilar orasida o‘z-o‘zini samaradorligi va o‘z-o‘zini tartibga soluvchi ta’lim strategiyalarining rolini o‘rganadi. Tadqiqot ikki guruh bakalavriat talabalari - O‘zbekiston Davlat Jahon Tillari Universiteti (DJTU) ingliz tili mutaxassisligi va Toshkent axborot texnologiyalari universitetida (TATU) ingliz tilini qo‘shimcha fan sifatida o‘rganayotgan talabalarni taqqoslaydi. Strukturaviy so'rov va intervyulardan foydalangan holda tadqiqot o'quvchilar o'qish, yozish, tinglash va gapirish kabi ko'nikmalarni rivojlantirishda o'z-o'zini tartibga soluvchi strategiyalarni qanday qo'llashini tahlil qiladi. Natijalar shuni ko'rsatadiki, ikkala guruh ham o'z-o'zini o'rganish usullaridan faol foydalansa-da, ingliz mutaxassisliklari yuqori darajadagi o'z-o'zini samaradorligini namoyish etadi va yanada ilg'or strategiyalarni qo'llaydi. Natijalar shuni ko'rsatadiki, o'z-o'zini samarali o'qitishni til ta'limiga integratsiyalash o'quvchilar natijalarini sezilarli darajada yaxshilashi mumkin. Maqolada, shuningdek, o‘zbek talabalari o‘rtasida til o‘zlashtirishni rivojlantirishda motivatsiya, maqsad qo‘yish va texnologiyaning ta’siri ko‘rsatilgan.
Kalit so'zlar: chet tili, o'qish, gapirish, amalga oshirish texnikasi, tinglash, o'z-o'zini samaradorligi, almashish, ona tili, kompetentsiya, tilni o'zlashtirish.
Jurnaldagi sahifalar: 230 - 242