04.04.2025
116
АНАЛИЗ МАРКЕТИНГОВЫЙ СРЕДЫ В ТУРИСТИЧЕСКОМ БИЗНЕСЕ

Muallif: Солаева, Шахноза Баходир kизи

Annotatsiya: Turizm biznesidagi marketing muhiti tahlili mazkur sohaning rivojlanishiga ta’sir etuvchi ichki va tashqi omillarni o‘rganishga qaratilgan. Ushbu maqolada turizm industriyasining marketing muhiti tarkibiy qismlari – iqtisodiy, siyosiy-huquqiy, ijtimoiy-madaniy, texnologik va ekolojik omillar tahlil qilinadi. Shuningdek, turizm xizmatlarining bozordagi holati, iste’molchilarning xatti-harakati va talabining shakllanishiga ta’sir qiluvchi omillar o‘rganiladi. Maqolada SWOT tahlil va PEST tahlil kabi marketing vositalari orqali turizm sektoridagi biznes muhitining afzalliklari va kamchiliklari yoritilib, samarali marketing strategiyalarini ishlab chiqish bo‘yicha tavsiyalar beriladi. Turizm xizmatlarini targ‘ib qilish, raqobatbardoshlikni oshirish va innovatsion yondashuvlarni joriy etish bo‘yicha ilg‘or tajribalar tahlil qilinadi. Natijada, maqola turizm biznesi subyektlari uchun marketing muhiti sharoitida samarali faoliyat yuritish bo‘yicha amaliy tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.

Kalit so'zlar: Turizm marketingi, biznes muhiti, marketing tahlili, PEST tahlil, SWOT tahlil, raqobatbardoshlik, iste’molchi xulq-atvori, innovatsion marketing, turizm industriyasi, reklama strategiyalari.

Jurnaldagi sahifalar: 171 - 176

Yuklab olish