07.10.2021
420
Axatjonovich, A. A. (2021). THE AFFECTIVE FACTORS OF COMPETITIVENESS OF FOOD INDUSTRY ENTERPRISES. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 1(8), 366-375. https://doi.org/10.24412/2181-1784-2021-8-366-375

Muallif: Abdumuminov, Akhrorjon Axatjonovich

Annotatsiya: Maqolada O'zbekiston milliy iqtisodiyotida oziq -ovqat sanoati korxonalarining o'rni va strategiyasini shakllantirish xususiyatlari o'rganiladi. Bunda mamlakatlar va korxonalardagi raqobatbardoshlik holati hozirgi ijtimoiy-iqtisodiy vaziyatda korxonalarning raqobatbardosh ustunliklari va raqobatbardoshlik darajasini hisobga olishga asoslangan. Tadqiqotning maqsadi-agrosanoat majmuasining iqtisodiy taraqqiyot uchun ahamiyati va uning kelgusidagi rivojlanish yo'nalishini, shuningdek, qishloq xo'jaligi va sanoat siyosatining uning rivojlanishidagi ahamiyatini ta'kidlash. Ichki bozorning kengayishi munosabati bilan mahalliy oziq -ovqat sanoati korxonalarining raqobatbardoshligini oshirish muammosi ayniqsa dolzarb bo'lib qolmoqda. Oziq -ovqat sanoati raqobatbardoshligini oshirish raqobat salohiyatining ma'lum darajasini shakllantirish va saqlash bilan bevosita bog'liq. Bu jarayon uzoq muddatli raqobat ustunliklarini shakllantirishni nazarda tutganligi sababli, raqobatbardoshlik va strategiyani shakllantirish o'rtasida aniq bog'liqlikni kuzatish mumkin.

Kalit so'zlar: oziq -ovqat sanoati, omillar, raqobatbardoshlik, O'zbekiston, tadqiqot, strategiya, sanoat korxonalari.

Yuklab olish