01.10.2023
164
BARRIERS AND LIMITATIONS OF E-COMMERCE DEVELOPMENT IN TASHKENT

Muallif: Kudratkhujaeva, Masrurakhon

Annotatsiya: So'nggi paytlarda elektron tijorat korxonalari sonining o'sishi va bozorda talabning pastligi tadqiqot bo'shlig'ini aniqlashga olib keldi. Rivojlangan va rivojlanayotgan mamlakatlar misolidan ko‘rish mumkinki, elektron tijorat bozori mintaqa iqtisodiyotiga katta hissa qo‘shmoqda. Ushbu tadqiqotning maqsadi nima uchun iste'molchilar elektron tijoratdan foydalanmasligini aniqlashdir. Kompaniyalar nuqtai nazaridan to'siqlar va cheklovlar, so'ngra iste'molchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilishga e'tibor bering. Natijada, ushbu tadqiqot natijalari tashkilotlarning strategik, marketing va boshqa qarorlarini qabul qilishga yordam beradi. Ularning natijalari haqiqiy biznes amaliyotida qo'llanilishi mumkin bo'lgan kontseptual asosga ega bo'ladi.

Kalit so'zlar: iste'molchi xatti-harakatlari, elektron tijorat, to'siqlar va cheklovlar.

Jurnaldagi sahifalar: 340 - 354

Yuklab olish