04.01.2025
35
BLENDED LEARNING IN TEACHING DISCOURSE: PROBLEMS AND PROSPECTS

Muallif: Abduramanova, Nezire Enverovna

Annotatsiya: Aralashtirilgan ta’lim yuzma-yuz o‘qitishning afzalliklarini onlayn ta’limning moslashuvchanligi va qulayligi bilan birlashtirgan istiqbolli pedagogik yondashuv sifatida paydo bo‘ldi. Biroq, uni nutqni o'qitishda, xususan, oliy ta'limda qo'llash o'ziga xos muammolarni keltirib chiqaradi. Ushbu maqola nutqni o'qitishda aralash ta'lim bilan bog'liq asosiy muammolarni o'rganadi, talabalarning faolligi, o'qituvchilarni tayyorlash, texnologik infratuzilma va baholash bilan bog'liq masalalarga e'tibor beradi. Maqola ushbu sohadagi tadqiqotning potentsial echimlari va kelajakdagi yo'nalishlarini muhokama qilish bilan yakunlanadi.

Kalit so'zlar: nutq, o'rganishning moslashuvchanligi, zamonaviy va an'anaviy yondashuvlar, baholash usullari, simulyatsiya, hamkorlikdagi loyihalar, infratuzilma to'siqlari

Jurnaldagi sahifalar: 275 - 277

Yuklab olish