Muallif: Ermanov, Davron Raxmataliyevich
Annotatsiya: Ushbu maqolada xorijiy tilni o‘qitishshda dialoglardan foydalanish, ularni moslashtirish, tuzish, dialoglarning tinglash va yozish ko‘nikmalarini oshirishdagi o‘rni, yangi so‘z, ibora, gramatik tuzilmalarni o‘zlashtirishda, muloqotni rag’batlantirishda, madaniy so‘zlarni o‘zlashtirishda, nutq ravonligini yaxshilashda, dars davomatini ko‘tarishda, talabalarning qoniqish darajasini yaxshilashda, nazorat natijalarini yaxshilashda dialoglarning foydaliligi haqida so‘z boradi. Shuningdek, dialoglarni tuzish qoidalari, muvofiqligi, cheklovlari, foydalanish ko‘rsatmalari bayon qilinadi. Dialoglarning bir necha turlarga - vaziatli, gramatik ko‘rgazmali, simulyatsiya qilingan dialoglarga ajratib chiqiladi.
Kalit so'zlar: O‘zbekistonda xorijiy tilni o‘qitish, dialoglar, vaziyatli dialoglar, gramatik ko‘rgazmali dialoglar, stimulyatsiya qilingan dialoglar.
Jurnaldagi sahifalar: 407 - 417