Muallif: Tolipova, Billura Ravshanovna
Annotatsiya: Ushbu tadqiqotning maqsadi O'zbekiston va Amerika Qo'shma Shtatlari o'rtasidagi reklamadagi madaniy farqlarni o'rganishdir. O‘zbekiston ommaviy axborot vositalarida mahalliylashtirish qanchalik ko‘p, agar mavjud bo‘lsa, aniqlash uchun O‘zbekiston va Amerikada chop etilayotgan go‘zallik jurnallaridan ikki xil bosma jurnal reklama namunalari olindi.
Kalit so'zlar: kontent tahlili, pragmatika, sabab va gıdıklama reklamasi, mahalliylashtirish, nutq oʻzgaruvchilari, ishontirish, bogʻlovchi qoʻshimchalar, xushmuomalalik, Gricean maksimlar, implikatura, oʻzbekcha, jurnallar, reklama madaniyati, madaniy oʻlchovlar
Jurnaldagi sahifalar: 131 - 133