16.07.2023
349
CULTURAL DIFFERENCES IN UZBEK AND ENGLISH MAGAZINE ADVERTISING: A PRAGMATIC APPROACH

Muallif: Tolipova, Billura Ravshanovna

Annotatsiya: Ushbu tadqiqotning maqsadi O'zbekiston va Amerika Qo'shma Shtatlari o'rtasidagi reklamadagi madaniy farqlarni o'rganishdir. O‘zbekiston ommaviy axborot vositalarida mahalliylashtirish qanchalik ko‘p, agar mavjud bo‘lsa, aniqlash uchun O‘zbekiston va Amerikada chop etilayotgan go‘zallik jurnallaridan ikki xil bosma jurnal reklama namunalari olindi.

Kalit so'zlar: kontent tahlili, pragmatika, sabab va gıdıklama reklamasi, mahalliylashtirish, nutq oʻzgaruvchilari, ishontirish, bogʻlovchi qoʻshimchalar, xushmuomalalik, Gricean maksimlar, implikatura, oʻzbekcha, jurnallar, reklama madaniyati, madaniy oʻlchovlar

Jurnaldagi sahifalar: 131 - 133

Yuklab olish