18.03.2023
250
DIGITAL PR IN THE PROMOTION OF THE NATIONAL BRAND

Muallif: Aslanova, A.F.; Abdumuminova, D.T.

Annotatsiya: Maqola milliy brendni ilgari surishda PRning xususiyatlarini o'rganishga bag'ishlangan. Muvaffaqiyatli marketing strategiyasini ishlab chiqish ko'pincha eng qiyin vazifalardan biridir. Agar ommaga noto'g'ri shakl va sifatda taqdim etilsa, hatto eng yaxshi brend ham muvaffaqiyatsiz bo'lishi mumkin. Raqamlashtirish davridagi PR-brendlarning xususiyatlari shuni ko'rsatadiki, bu usul iste'molchi bilan bog'lanishda mahsulotni ilgari surish xarajatlarini sezilarli darajada kamaytirishi mumkin. Ammo bitta xususiyat bor: agar siz o'z vaqtida trendga qo'shilishga vaqtingiz bo'lmasa, foydalanuvchilari endi marketingni sezmaydigan gavjum saytga tushib qolasiz va siz milliy brendni ilgari surishning murakkabligini hisobga olishingiz kerak. .

Kalit so'zlar: marketing, brend, milliy, resurslar, raqamlashtirish, mahsulotni ilgari surish, iste’molchilar, auditoriya, bozor.

Jurnaldagi sahifalar: 189 - 192

Yuklab olish