Muallif: Khodjakulova, Feruza
Annotatsiya: Ushbu maqola ta'lim muassasalarida terminologiyani o'qitishning innovatsion yondashuvlarini o'rganadi. Terminologiyani o'qitishning an'anaviy usullari ko'pincha eslab qolish va takroriy mashqlarni o'z ichiga oladi. Biroq, o'qituvchilar terminologiyani o'rganishni yanada qiziqarli va samarali qilish uchun tobora ko'proq yangi strategiyalarni qabul qilmoqdalar. Maqolada terminologik ta'limni kuchaytirish usullari sifatida kontekstli o'rganish, multimedia resurslari, gamifikatsiya, kontseptsiyani xaritalash va hamkorlikda o'rganishni amalga oshirish muhokama qilinadi. Ushbu yondashuvlarni integratsiyalashgan holda, o'qituvchilar turli yosh guruhlari va o'rganish uslublariga mos keladigan dinamik va interaktiv o'rganish tajribasini yaratishi mumkin.
Kalit so'zlar: yangi strategiyalarni, terminologiyani o‘rgatishda innovatsion yondashuvlarni, interfaol ta’lim tajribalarini qabul qilish
Jurnaldagi sahifalar: 17 - 19