18.06.2022
367
IDENTITY, LANGUAGE LEARNING, AND CRITICAL PEDAGOGIES IN DIGITAL TIMES

Muallif: Rashidova, Nigora Davronovna

Annotatsiya: Ron Darvin va Bonni Nortonning “Raqamli asrda shaxsiyat, tilni o‘rganish va tanqidiy pedagogika” asari texnologik innovatsiyalar talabalarning ijtimoiy-madaniy o‘ziga xosligiga qanday ta’sir qilishi haqida ma’lumot beradi. Til o'rganuvchilar orasida ijtimoiy o'ziga xoslik va madaniy o'ziga xoslik kabi ikki turga bo'lingan bo'lsa ham, ko'plab o'ziga xosliklar mavjud. Ijtimoiy o'ziga xoslik til o'rganuvchilar va atrofdagi ijtimoiy guruhlar o'rtasidagi munosabatlarni o'z ichiga oladi, bu erda odamlar real dunyoda o'z maqomiga ko'ra joy egallaydi (Gumperz, 1982). Madaniy o'ziga xoslik - bu odamlarning individual madaniyati, etnik kelib chiqishi, bir xil tarixiy kelib chiqishi, tili va tushunchasi o'rtasidagi bog'liqlik (Valdez, 1986).

Kalit so'zlar: shaxs, texnologiya, ijtimoiy-madaniy o'ziga xoslik, ingliz tilini o'rganuvchilar, til o'rganish.

Jurnaldagi sahifalar: 468 - 471

Yuklab olish