Muallif: Nurullayeva, Shaxlo Uktamovna; Atayeva, Maloxat Isakovna
Annotatsiya: Ushbu maqolada O‘zbekiston Respublikasi ta’lim tizimida amalga oshirilayotgan tub islohotlar, xususan boshlang‘ich ta’lim bosqichida o‘qituvchilarning ilg‘or pedagogik tajribalarini aniqlash, baholash, tizimlashtirish va ommalashtirish masalalari yoritilgan. Ilg‘or pedagogik tajriba tushunchasining mohiyati, uning turlari, zamonaviy ta’limdagi o‘rni, hamda pedagogik innovatsiyalar va psixologik-pedagogik yondashuvlar asosida olib borilayotgan tadqiqotlar asosida tajribalarni aniqlash va baholash mezonlari tahlil qilingan. Shuningdek, ilg‘or tajribalarni tizimli o‘rganishning bosqichlari, ularni joriy etish va targ‘ib qilish mexanizmlari ilmiy-nazariy manbalar asosida asoslab berilgan.
Kalit so'zlar: boshlang‘ich ta’lim, ilg‘or pedagogik tajriba, innovatsion ta’lim texnologiyalari, psixologik-pedagogik tajriba, tadqiqot asosidagi tajriba, metodik yondashuv, pedagogik innovatsiya, ta’lim sifati, ommalashtirish, tizimlashtirish.
Jurnaldagi sahifalar: 115 - 122