Muallif: Narzieva, Mastura Sunnatovna
Annotatsiya: So‘nggi yillarda boshlang‘ich ta’limga zamonaviy yondashuvlarni joriy etishga qiziqish va e’tirof ortib bormoqda. Bu yondashuvlar o‘qitishning innovatsion usullari, texnologik yutuqlar, tanqidiy fikrlash va muammolarni hal qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishga urg‘u berishni o‘z ichiga oladi. Boshlang‘ich ta’limning asosiy jihatlaridan biri savodxonlikdir. Talabalar fonetika va ko'rish so'zlaridan boshlab, murakkabroq matnlar va kompozitsiyalarga o'tish orqali o'qish va yozishni o'rgatadi. Hisoblash qobiliyatlariga e'tibor qaratiladi: o'quvchilar qo'shish, ayirish, ko'paytirish va bo'lish kabi asosiy matematik ko'nikmalarni o'rganadilar. Boshlang‘ich ta’lim, shuningdek, ijtimoiy va emotsional rivojlanishga qaratilgan bo‘lib, o‘z-o‘zini hurmat qilish, empatiya va jamiyat tuyg‘usini rivojlantirishga alohida e’tibor beradi. Bunga guruh loyihalari, yig'ilishlar va sport tadbirlari kabi turli tadbirlar orqali erishiladi. Ushbu maqolada biz boshlang'ich ta'limda zamonaviy yondashuvlarni joriy etish haqida ma'lumotni muhokama qilishimiz mumkin.
Kalit so'zlar: boshlang‘ich ta’lim, zamonaviy texnologiyalar, o‘quv yondashuvlari, ko‘p vazifalilik, kompetensiyalar, pedagogik mahorat, axborot texnologiyalari, hamkorlik.
Jurnaldagi sahifalar: 704 - 711