Muallif: Mardonov, Abdullo
Annotatsiya: Ushbu maqolada ingliz tilini chet tili sifatida o'rganishda Language Lab texnikasidan qanday foydalanish haqida so'z boradi. Tadqiqotning maqsadi lingafon laboratoriyasi usuli yordamida hodisani yoritish va chet tili sifatida eshitish predmeti bo'lgan ingliz tilini o'rganish jarayonining samaradorligini isbotlashdir. Darsning eng qiziqarli jihati o‘qituvchilarning turli texnologiyalarni qanday integratsiyalashgani va til o‘rganish uchun o‘z imkoniyatlaridan foydalangani bo‘ldi. O'qituvchilar ham laboratoriyadan turli sur'atlar va o'zaro ta'sir shakllariga ega bo'lgan o'quv muhiti sifatida juda samarali foydalandilar. Original Language Lab hozir juda eskirgan. Bu professor-o'qituvchilarga o'rnatilgan "ovoz kabinasi" bo'lgan simli analog kassetali tizim orqali talabalar audio mazmunini tinglash va boshqarish imkonini berdi. Language Lab har qanday tilda tilingizni mashq qilish va baholash uchun juda foydali vositadir. Biz o‘quvchilarga modelning talaffuzini tinglash, uni qayta-qayta yozib olish, ijroni tinglash va uni model bilan solishtirish hamda o‘z-o‘zini baholash imkonini beruvchi funksiyani taqdim etamiz. Language Laboratories-da har qanday tilni o'rganuvchilar o'z tezligida, moslashuvchan va repetitorga ega bo'lmasdan o'rganishlari mumkin. Shu bilan birga, o'qituvchilar individual va jamoaviy yordam ko'rsatishi mumkin. Tadqiqot shuni ko'rsatadiki, til o'qituvchilari multimedia lingafon laboratoriyalaridan to'liq va samarali foydalanish uchun ham texnik, ham pedagogik malakalarga ega bo'lishlari kerak.
Kalit so'zlar: til laboratoriyasi texnikasi, laboratoriya ishi, integratsiya til ko'nikmalari, multimedia qurilmalari, IT, VR, AI.
Jurnaldagi sahifalar: 765 - 772