Muallif: Sattorova, S.T.
Annotatsiya: Ushbu maqolada chet tilini o’qitishga individual yondashuv chet tilini o’qitish samaradorligini belgilaydigan va o’quv faoliyati sub’ektining faol rolini o’z ichiga olgan murakkab pedagogik hodisa sifatida ko’rib chiqiladi. Individual yondashuvni amalga oshirishning asosiy shartlari differensiatsiya bo’lib, u talabaning boshlang’ich til tayyorgarligini baholashda, uning oldiga shaxsan muhim maqsadlarni qo’yishda, mustaqil ishlash ko’nikmalarini rivojlantirishda va tizimli dasturni amalga oshirish qobiliyatida ifodalanadi. yangi bilimlarni o’zlashtirishga yondashuv.
Kalit so'zlar: Individual yondashuv, tabaqalashtirilgan ta’lim, ko’nikmalarini rivojlantirishda, psixologik xususiyatlari.
Jurnaldagi sahifalar: 685 - 690