Muallif: Umarjonova, Madinabonu Fatxiddin kizi
Annotatsiya: Ushbu tadqiqot hujjati EFL o'quvchilarining ijtimoiy kelib chiqishi, o'rganish konteksti, etnik kelib chiqishi, mintaqasi, jinsi va motivatsiyasi haqidagi ma'lumotlarni o'z ichiga olgan elementlarni o'z ichiga oladi. Ushbu tushunchalarni tahlil qilish orqali biz tilni o'rganish jarayoniga ta'sir qiluvchi til muammolari, o'ziga xos ehtiyojlar va ijtimoiy omillarni yaxshiroq tushunishimiz mumkin. Bundan tashqari, biz Toshkent shahridagi umumiy oʻrta taʼlim maktabi misolida oʻquvchilarning yoshi, oldingi taʼlim darajasi, til darajasi, taʼlim mazmuni va baholash turlarini oʻz ichiga olgan omillarni koʻrib chiqamiz. Ushbu maqola tilni o'rganish, o'rgatish va baholashda ushbu elementlar va omillarni hisobga olish qanchalik muhimligini ko'rsatishga qaratilgan.
Kalit so'zlar: EFL talabalari, jinsi, etnik kelib chiqishi, mintaqasi, ijtimoiy kelib chiqishi, baholash.
Jurnaldagi sahifalar: 119 - 126