28.03.2025
30
ISTE’MOLCHILARNING XULQ-ATVORI, MADANIYATI VA JAMIYAT QADRIYATLARI O‘RTASIDAGI MUNOSABAT

Muallif: Axmedov, Akmal Axmedovich

Annotatsiya: Ushbu maqolada iste’molchilarning xulq-atvori, madaniyati va jamiyat qadriyatlari o’rtasidagi murakkab o’zaro munosabatlar tahlil qilinadi. Tadqiqotda, iste’molchilarning kundalik hayotida qaror qabul qilish jarayonlariga ijtimoiy va madaniy omillar qanday ta’sir ko’rsatishi, shuningdek, jamiyat qadriyatlarining biznes va marketing strategiyalariga aks etishi muhokama qilinadi. Statistika, empirik ma’lumotlar va misol tahlillar orqali, maqola iste’molchilarning xulq-atvorining yanada chuqurroq o’rganilishi va tushunilishiga yordam beradi. Natijalar ijtimoiy psixologiya, marketing va madaniyatshunoslik sohalarida yangi yondoshuvlarni ishlab chiqish hamda mavjud nazariyalarni boyitishga xizmat qiladi.

Kalit so'zlar: iste’molchi xulq-atvori, madaniyat, jamiyat qadriyatlari, ijtimoiy omillar, marketing strategiyalari, qaror qabul qilish, ijtimoiy psixologiya, empirik tadqiqotlar.

Jurnaldagi sahifalar: 57 - 76

Yuklab olish