23.06.2025
57
KAIZEN МЕТОДИКА В ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУ В ВОЕННЫХ ВУЗАХ

Muallif: Наркулова, Индира Рустам кизи

Annotatsiya: Maqolada harbiy oliy o'quv yurtlari kursantlariga rus tilini chet tili sifatida o’qitish samaradorligini oshirish uchun Kaizen tamoyillari va metodikasini qo’llash imkoniyati ko’rib chiqilgan. Harbiy sohaning o’ziga xos sharoitlarida motivatsiyani oshirish, o’qitishni individuallashtirish va rus tilini o’qitish sifatini doimiy ravishda yaxshilash zarurati bilan bog’liq bo’lgan Kaizenning ta’lim jarayoniga joriy etilishining dolzarbligi asoslangan. Rus tilini o’qitish kontekstida Kaizen tamoyillarini (doimiy yaxshilanish, o’quvchilarning jalb etilishi, natijaga yo’naltirilganlik) moslashtirish va qo’llashning aniq misollari keltirilgan. Kaizenning alohida elementlarini joriy etish tajribasi tasvirlangan va kursantlarning qiziqishi, mashg’ulotlardagi faolligi va o’zlashtirish darajasining oshganligini ko’rsatadigan dastlabki natijalar keltirilgan. Harbiy sohada rus tilini o’qitish jarayonini optimallashtirish uchun Kaizen metodikasini yanada joriy etish va moslashtirish istiqbollari muhokama qilingan.

Kalit so'zlar: Kaizen, rus tili chet tili sifatida (RTChT), kursantlar, harbiy ta’lim, doimiy takomillashtirish, motivatsiya, individuallashtirish, o’qitish samaradorligi, harbiy soha, o’qitish metodikasi.

Jurnaldagi sahifalar: 5 - 12

Yuklab olish