04.12.2021
402
Khamzayeva, M. F. (2021). THE IMPACT OF MULTIPLE INTELLIGENCES ON SECOND LANGUAGE ACQUISITION. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 1(10), 986-993.

Muallif: Mukaddas, Khamzayeva Fayzullayevna

Annotatsiya: Odamlar chet tilini qanday o'zlashtira olishlari haqida ko'plab tadqiqotlar o'tkazildi. Ko'pgina olimlar o'quvchilarda o'rganish odatini rivojlantirishga qanday omillar yordam berishini yoki tillarni o'rganishda muvaffaqiyat qozonishini aniqlashga umid qilib, turli tajriba va farazlarni ilgari surdilar. Xulq-atvor nuqtai nazari barcha mavjudotlarni o'rganish asoslariga oid nazariyani ilgari surdi; Kognitiv yondashuv bizga til va fikrlash o'rtasidagi bog'liqlik qiyinchiliklarini tushunish imkoniyatini berdi; va ijtimoiy-madaniy nuqtai nazar bizni talabalarning ijtimoiy-madaniy tasavvurlariga e'tibor berishga ishontirdi. Ushbu misolda biz o‘quvchilarning ikkinchi tilni o‘zlashtirishlarini aql-zakovatni har xil afzal ko‘rgan 2 talaba bilan taqqoslash va taqqoslash orqali ko‘p intellekt bo‘yicha natijalarni tahlil qilishga harakat qilamiz va o‘quvchilarning aql-zakovati o‘quvchilarning ikkinchi tilni egallashiga ta’sir qiladimi yoki yo‘qligini tekshiramiz.

Kalit so'zlar: bir nechta intellekt, ikkinchi tilni o'zlashtirish, kognitiv jarayon, shaxslararo, intrapersonal, xilma-xillik, pretest, posttest.

Yuklab olish