Muallif: Mustafaeva, Sojida Ulashevna
Annotatsiya: Adabiyotni talqin qilish va tushunish usuli sifatida ta’lim-tarbiya jarayonida uslub muhim o‘rin tutishi ko‘rinib turibdi. Demak, lingvostilistik qurilma nafaqat she’riyat olamida, balki o‘qitishda ham muhim o‘rin tutadi. Ushbu ikkita kombinatsiya talabalar uchun ochiq til rivojlanishini ta'minlaydi, shuningdek, o'qituvchilarga yozish, nutq va ijodiy o'rganishni o'rgatishning turli usullarini ta'minlaydi. Uning pedagogik usullarda lingvistik-stilistik bog'lanishlarga oid asosiy roli uning ta'lim va tarbiya maqsadlarini qiyosiy tahlil qiladigan og'zaki nutqda stilistik iboralardan foydalanish bilan belgilanadi. Adabiyotga oid ushbu lingvistik havolalarni tahlil qilish va ulardan foydalanish talabalar va umuman odamlarning muloqot qobiliyatlarini yaxshilashga yordam beradi, chunki ular turli tillarda tanish bo'lishi mumkin bo'lgan adabiyotdagi til komponentlari haqida ko'proq ma'lumotga ega bo'ladilar.
Kalit so'zlar: Adabiyotni talqin qilish va tushunish usuli sifatida ta’lim-tarbiya jarayonida uslub muhim o‘rin tutishi ko‘rinib turibdi. Demak, lingvostilistik qurilma nafaqat she’riyat olamida, balki o‘qitishda ham muhim o‘rin tutadi. Ushbu ikkita kombinatsiya talabalar uchun ochiq til rivojlanishini ta'minlaydi, shuningdek, o'qituvchilarga yozish, nutq va ijodiy o'rganishni o'rgatishning turli usullarini ta'minlaydi. Uning pedagogik usullarda lingvistik-stilistik bog'lanishlarga oid asosiy roli uning ta'lim va tarbiya maqsadlarini qiyosiy tahlil qiladigan og'zaki nutqda stilistik iboralardan foydalanish bilan belgilanadi. Adabiyotga oid ushbu lingvistik havolalarni tahlil qilish va ulardan foydalanish talabalar va umuman odamlarning muloqot qobiliyatlarini yaxshilashga yordam beradi, chunki ular turli tillarda tanish bo'lishi mumkin bo'lgan adabiyotdagi til komponentlari haqida ko'proq ma'lumotga ega bo'ladilar.
Jurnaldagi sahifalar: 1134 - 1139