23.06.2023
200
LINGUOCULTURAL FEATURES OF MARKETING DISCOURSE

Muallif: Hafizov A.A.

Annotatsiya: Ushbu maqola marketing nutqining lingvistik va madaniy xususiyatlarini o'rganadi. Tadqiqot marketing kommunikatsiyalarida til va madaniyat qanday o‘zaro bog‘liqligini va bu marketing xabarlarining samaradorligiga qanday ta’sir qilishini o‘rganishga qaratilgan. Tadqiqot metodologiyasi turli madaniy kontekstlardan marketing matnlari korpusini o'rganish uchun nutq tahlilidan foydalangan holda sifatli yondashuvdan foydalangan. Natijalar shuni ko'rsatadiki, marketing nutqi tildan foydalanish, xabar qurilishi va auditoriyani idrok etishga ta'sir qiluvchi madaniy qadriyatlar, me'yorlar va kutishlar bilan shakllanadi. Tadqiqot shuni ko'rsatadiki, marketing nutqining lingvistik va madaniy xususiyatlarini tushunish marketingda samarali madaniyatlararo muloqot uchun zarurdir.

Kalit so'zlar: lingvistik va madaniy xususiyatlar, marketing nutqi, madaniyatlararo muloqot, nutq tahlili, madaniy qadriyatlar, tildan foydalanish.

Jurnaldagi sahifalar: 732 - 736

Yuklab olish