04.01.2024
90
MADANIYATLARARO ALOQALARNING MARKETING DISKURSIGA TA’SIRI

Muallif: Hafizov, A.A.

Annotatsiya: Maqolada madaniy farqlarning marketing xabarlarini idrok etish va samaradorligiga ta’siri ko‘rib chiqiladi. Muallif marketingda madaniyatlararo muloqot hodisalarini o‘rganishning nazariy yondashuvlarini, shuningdek, madaniy omilning reklamani idrok etish va uning ta’siridagi empirik tadqiqotlar natijalarini tahlil qiladi. Samarali xalqaro marketing kommunikatsiyalarini ishlab chiqishda maqsadli auditoriyaning madaniy xususiyatlarini hisobga olish zarurligi to‘g‘risida xulosa chiqariladi.

Kalit so'zlar: Marketing, madaniyatlararo muloqot, madaniy farqlar, reklama samaradorligi.

Jurnaldagi sahifalar: 547 - 551

Yuklab olish