24.05.2022
373
MAHSULOT BOZORINI KENGAYTIRISH KORXONANING FOYDASINI OSHIRISH MUHIM OMILI

Muallif: Yakubov, Valijon Ganiyevich

Annotatsiya: Maqolada kompaniyalar daromadini, foydasini mahsulot sotish bozorini kengaytirish orqali oshirish masalasi oʻrganildi va koʻrib chiqildi, oʻrganilayotgan mavzuning dolzarbligi bozor imkoniyatlarini va iste’molchi tomonidan talab qilinadigan savdo hajmini, koʻrsatkichlarini prognoz qilish uchun samarali strategiyani belgilash zaruriyati hisoblanadi. Maqolada qoʻyilgan maqsadda, erishish uchun kompaniyasi bozor kengaytirishning toʻrta strategiyasi taklif etildi. Taklif etilgan strategiya variantlaridan kelib chiqqan holda, kompaniyaning hududiy joylashuvining uning foydasini oshirishga ta’sirini tahlil qilish va kompaniyaning ishiga sohaning bosimini hisobga olish zarurligi toʻg’risida xulosa chiqaradi.

Kalit so'zlar: tahlil, savdo bozori, tovarlar, xizmatlar, strategiya, logistika.

Jurnaldagi sahifalar: 852 - 861

Yuklab olish