20.04.2022
424
MAKTABNING UMUMIY TA’LIM SIFATIDA SHAKLLANISHINING MARKETING STRATEGIYASI

Muallif: Nasirdinov, Komoliddin Dagar o’g’li

Annotatsiya: Zamonaviy ta’lim xizmatlari bozorida quyidagicha tavsiflanishi mumkin bo’lgan vaziyat yuzaga keldi: tashqi muhit tez o’zgarib bormoqda, beqaror bo’lib bormoqda; noaniqlikning yuqori darajasiga ega; ta’lim xizmatlariga bo’lgan talab tabaqalashtirilgan bo’lib, uni shakllantirishning etakchi omili talabalarning ehtiyojlari hisoblanadi va ularning ota-onalari; ta’lim tashkilotlari qo’shimcha moliyalashtirish manbalari yordamiga muhtoj. Ta’lim sifatini oshirish maqsadida davlat ta’lim tashkilotlari xususiylashtirilib boriladi yoki yangi xususiy ta’lim muassasalari yuzaga keladi. Bu jarayon esa o’z navbatida kuchli raqobatni yuzaga keltiradi. Raqobat muhiti esa kuchli marketing strategiyasini talab etadi.

Kalit so'zlar: ta’lim tashkiloti, zamonaviy maktab, strategik menejment, maktab missiyasi, marketing strategiyasi, yaxlit marketing.

Jurnaldagi sahifalar: 753 - 757

Yuklab olish