Muallif: Kurbanbayeva, Sevara Marat qizi; Mansurov, Jahongir Ravshanovich.
Annotatsiya: Ushbu tadqiqot inson resurslari (HR) brendining ish tushunchalari va malakalariga ta'sirini o'rganadi. Adabiyotlar va amaliy tadqiqotlarni ko'rib chiqish orqali u yuqori iste'dodlarni jalb qilish uchun tashkilotlar o'z qadriyatlarini strategik tarzda qanday etkazishlarini o'rganadi. Topilmalar tashkilotning jozibadorligini oshirish va uzoq muddatli hamkorlikni rivojlantirish uchun HR brendingi sa'y-harakatlarini kerakli malakalarga moslashtirish muhimligini ta'kidlaydi. Ushbu tadqiqot raqobatbardosh mehnat bozorida iste'dodlarni qo'lga kiritish strategiyalarini optimallashtirishga qaratilgan HR mutaxassislari uchun amaliy tushunchalarni taqdim etadi.
Kalit so'zlar: HR brending, kelajak ish o’rinlari, lavozimlar, klassifikator, mehnat bozori, aholi, bandlik.
Jurnaldagi sahifalar: 240 - 245