Muallif: Meyliyeva, Dilnoza Boboniyoz qizi
Annotatsiya: Hozirgi davrda bolalar oziq-ovqatlari va ichimliklariga bo‘lgan talab tobora ortib bormoqda. Bolalar uchun sotiladigan ba’zi mahsulotlarning umumiy ovqatlanish profili yaxshilanganiga qaramay, bozorni bolalar oziq-ovqat mahsulotlari bilan boyitishda ayrim kamchiliklar va bo‘shliqlar saqlanib qolmoqda. Ushbu bo‘shliqni bartaraf etishda bolalarga qaratilgan reklama va marketing qanday ahamiyatga ega ekanligini aniq belgilash zarur ahamiyatga ega. Ushbu maqolada ichki bozorni bolalar oziq-ovqat mahsulotlari bilan ta’minlashda marketingning roli hamda bolalar va o‘smirlarni o‘ziga jalb qilishda qo’llaniladigan marketing strategiyalari haqida gap boradi.
Kalit so'zlar: marketing, reklama, brend, bozor segmentatsiyasi.