08.11.2021
651
Набиев, Д. Х. (2021). СПЕЦИФИКА МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 1(10), 34-49.

Muallif: Набиев, Дилмурод Хамидуллаевич

Annotatsiya: Ushbu maqola ta'lim xizmatlari bozorida marketing tadqiqotlarining xususiyatlari va xususiyatlarini ochib beradi. Tadqiqot usullari tasniflanadi va ta’lim tizimida marketing tadqiqotlarida ushbu usullardan qay darajada foydalanilayotganligi baholanadi. Mutaxassislarga bo'lgan talabni aniqlash uchun ta'lim xizmatlari bozorini modellashtirish zarurligi isbotlandi. Miqdoriy baholash vositasi ishlab chiqarish funktsiyalari shaklida taqdim etiladi.

Kalit so'zlar: ta'lim xizmatlariga bo'lgan talab, marketing tadqiqotlari, usullari, tahlillari, bozor tendentsiyalari, prognoz, ishlab chiqarish funktsiyasi, modellashtirish.

Yuklab olish