Muallif: Hafizov, Abror Alisher o’g’li
Annotatsiya: Oliy ta’lim talabalariga biznes lug’atini o’rgatish ko’plab muammolarni keltirib chiqaradi, jumladan, til murakkabligi, kontekstni tushunishning yo’qligi, talabalar populyatsiyasining xilma-xilligi, motivatsion muammolar, pedagogik cheklovlar va baholashdagi qiyinchiliklar. Ushbu tadqiqot ushbu savollarga adabiyotlarni o’rganish va oliy ta’limdagi biznes fakulteti so’rovi orqali javob beradi. Natijalar ta’lim natijalarini yaxshilash uchun amaliy va interfaol o’qitish usullarining muhimligini ta’kidlaydi. Tavsiyalar orasida haqiqiy biznes stsenariylarini birlashtirish, stajirovkalarni ilgari surish va turli baholash strategiyalaridan foydalanish kiradi.
Kalit so'zlar: biznes lug’ati, pedagogic strategiya, strategic muammo, biznes olami.
Jurnaldagi sahifalar: 647 - 650