Muallif: Хафизов, Аброр
Annotatsiya: Iqtisodiyot fakulteti talabalari akademik va professional muhitda samarali muloqot qilishning asosiy omili bo'lgan til kompetensiyasini egallashda o'ziga xos muammolarga duch kelishadi. Ushbu tadqiqot ushbu muammolarni lingvistik, kontekstual va pedagogik nuqtai nazardan o'rganadi. Muhim muammolarni, jumladan, ixtisoslashgan lug'atga cheklangan ta'sirni, iqtisod kurslariga til o'qitishning etarli darajada integratsiya qilinmaganligini va ingliz tilini bilishning turli darajalarini aniqlash uchun aralash usuldan foydalanildi. Natijalar shuni ko'rsatadiki, fanlararo hamkorlik va moslashtirilgan til dasturlari kabi maqsadli aralashuvlar muloqot ko'nikmalarini sezilarli darajada oshirishi mumkin. Bu strategiyalar talabalarga murakkab iqtisodiy tushunchalarni aniq ifodalash va global munozaralarda samarali ishtirok etish uchun zarurdir.
Kalit so'zlar: til kompetensiyasi, iqtisod talabalari, samarali muloqot, lingvistik qiyinchiliklar, fanlararo yondashuvlar
Jurnaldagi sahifalar: 750 - 754