Muallif: Mirsidikova, Sevara
Annotatsiya: Ushbu maqolada O’zbekistonda inklyuziv musiqa ta’limining institutsional va uslubiy xususiyatlari tahlil qilindi. Shuningdek, nogironligi bo’lgan yoshlarni qo’llab-quvvatlash tizimini yanada takomillashtirish, xususan, ko’zi ojiz va ko’zi zaif talabalarning oliy ta’lim olish imkoniyatlarini kengaytirish bo’yicha davlat tomonidan ko’rilayotgan chora-tadbirlar chuqur o’rganildi. Bundan tashqari, nogironligi bo’lgan talabalar musiqa ta’limida duch kelayotgan muammolar keltirildi.
Kalit so'zlar: Brayl alifbosi, Brayl nota tizimi, inklyuziv ta’lim, musiqa ta’limi, "universal dizayn", o’quv-uslubiy ta’minot.
Jurnaldagi sahifalar: 63 - 70