06.05.2024
197
PHILOSOPHICAL-HISTORICAL RECONSTRUCTION OF NATIONAL AND CULTURAL IDENTITY IN EXAMPLE JAPAN

Muallif: Omonova, M.M.

Annotatsiya: Zamonaviy hayot sharoitida ko'p qirrali va bilimli shaxsgina o'z xalqini chuqur va ongli ravishda anglashi, ular bilan ma'naviy aloqada bo'lishi mumkin. Insonda go‘zallik tuyg‘usini uyg‘otish, dunyo va odamlar go‘zalligini ko‘ra bilish, san’at tilini tushunish, estetik qadriyatlarni yaratishda mustaqil ishtirok etish qobiliyatini tarbiyalash – zamonaviy ta’limning ustuvor vazifasi deyish mumkin. Yaqin vaqtgacha o'ziga xoslik tushunchasi deyarli qo'llanilmadi; u na nazariy, na empirik tadqiqot mavzusi bo'lmagan. U monografiyalar, darsliklar va jurnal nashrlarida topilmadi. Identifikatsiya rivojlanish jarayonida vujudga keladi va qandaydir yaxlit tuzilishga mansublik tuyg'usini, shaxsning o'zining ushbu tuzilmaning bir qismi ekanligini va unda ma'lum bir shubhasiz pozitsiyani egallashini anglashini anglatadi. Identifikatsiya insonga asosiy ehtiyojni amalga oshirishga yordam beradi.

Kalit so'zlar: o'ziga xoslik, milliy va madaniy o'ziga xoslik, ta'lim, san'at, globallashuv, Yaponiya.

Jurnaldagi sahifalar: 447 - 454

Yuklab olish