Muallif: Babayeva, Komila Rishatovna; Istamova, Gulnoza Utkurovna
Annotatsiya: Ushbu maqolada pragmatik muammolar va uni tushuna olmaslik, bu ko‘pincha madaniyatlararo muloqotda tushunmovchilik yoki chalkashlikka olib kelishi mumkinligi haqida ma’lumotlar berilgan. Xorijiy tillarni o‘rgatishda guruhlarda pragmatik muvaffaqiyatsizlikka olib keladigan omillarni o‘rganish, talabaga yo‘naltirilgan ta’lim sifati, haqiqiy ma’lumotlarning yo‘qligi, ingliz tilini madaniy farqlarni hisobga olmasdan o‘rgatish, lingvistik kompetensiyaga yo‘naltirilgan baholash tizimi haqida malumotlar berib o’tish kerak.
Kalit so'zlar: pragmatik qobiliyatsizlik, ta'sir etuvchi omillar, madaniyat, o‘stirish, lingvistik kompetentsiya, aspektlar, muloqot.
Jurnaldagi sahifalar: 418 - 425