18.09.2024
66
PROBLEMS OF BLENDED LEARNING

Muallif: Abduramanova, Nezire Enverovna

Annotatsiya: An’anaviy yuzma-yuz o‘qitishni onlayn ta’lim bilan uyg‘unlashtirgan aralash ta’lim mashhurlik kasb etdi. U moslashuvchanlik va kengaytirilgan o'rganish tajribasini taklif qilsa-da, u bir qator qiyinchiliklarni ham keltirib chiqaradi. Ushbu tadqiqot aralash ta'lim muhitida talabalar, o'qituvchilar va muassasalar duch keladigan umumiy muammolarni o'rganadi. Qo'llaniladigan usullar orasida 200 nafar talaba o'rtasida so'rov o'tkazish va 30 nafar o'qituvchi bilan suhbat o'tkazish kiradi. Natijalar texnologik kirish, talabalar motivatsiyasi va onlayn va shaxsan o'qitishning samarali integratsiyasi bilan bog'liq muammolarni ko'rsatadi. Ushbu topilmalar aralash ta'limni optimallashtirish uchun texnologik infratuzilmaga ham, pedagogik yondashuvlarga ham e'tibor berish kerakligini ko'rsatadi.

Kalit so'zlar: Aralashtirilgan ta'lim, onlayn ta'lim, texnologiya, talabalarning faolligi, o'quv dizayni

Jurnaldagi sahifalar: 17 - 19

Yuklab olish