14.01.2022
560
Radjabova, X. F. (2022). OTA-ONA, MAKTAB VA O ‘QITUVCHI HAMKORLIGIDAGI HARAKAT TA’LIMNI QO ‘LLAB QUVVATLASHNING SAMARALI USULIDIR. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(1), 20-26.

Muallif: Radjabova, Xulkar Farmonovna

Annotatsiya: Ota-onalar o'rtasidagi hamkorlik o'qituvchi va o'quvchi munosabatlariga asoslanadi. Hozirgi kunda ba’zi oilalarda bolalarni tarbiyalashning asosiy ijtimoiy institut kabi ta’lim-tarbiya shakllangan bo’lib, umumiy ta'lim muassasasi ota-onalar bilan o'zaro aloqani yo’lga qo’ymoqda. Shunday qilib, ota-onalar, bolalar va o'qituvchilar o'rtasidagi hamkorlikning yangi turi rivojlanmoqda. Ushbu turdagi munosabatlarda bola endi ob'ekt emas, balki ta'lim faoliyatining sub'ekti bo'lib, maktab o'qituvchilarining ota-onalar bilan ishlash tizimining yetakchi g'oyasi har bir bolaning oilasi bilan hamkorlikni o'rnatish, o'zaro yordam berishi natijasida shakllanadi. Maqolada, shuningdek, ota-onalar, o'qituvchilar va maktab o'rtasidagi hamkorlikning samaradorligi va afzalliklari muhokama qilib o’tilmoqda.

Kalit so'zlar: O'qituvchi, maktab, ota-ona, sifat, hamkorlik, ta'lim

Yuklab olish