Muallif: Irgasheva, Umida Raimjanovna
Annotatsiya: Maqolada ingliz tilini o'rganuvchilar uchun til va STEAM o‘rganish o‘rtasidagi bog‘liqlik isbotlangan. Ingliz tilini o‘rganuvchilar fan, texnologiya, muhandislik, san’at va matematika (STEAM) bo‘yicha bilim va tilni bilish darajasini, ular sinfda mazmunli o‘zaro aloqada bo‘lganda va STEAM mutaxassislari muntazam qatnashadigan tadbirlarda qatnashganda rivojlanadi. Ushbu maqolada til va mazmun o'rtasidagi uzviy bog‘liqlik haqidagi qarashlar keltirilgan. U intizom mazmuni bilan shug‘ullanayotganda til va boshqa ma’no yaratuvchi resurslardan foydalanish uchun STEAM texnologiyalaridan foydalangan holda darsda ingliz tilini o‘rganuvchilarga qanday imkoniyatlarni taqdim etish usullarini bayon qiladi. STEAM o'rganishda til va madaniyatning roli maqolada tushuntirilgan.
Kalit so'zlar: kontseptsiyalash, baholash, jalb qilish, rag‘batlantirish, ko'p kompetentsiya, mazmun, tuzilma
Jurnaldagi sahifalar: 257 - 266