Muallif: Toshmatov, Alimardon Sotvoldiyevich
Annotatsiya: Ushbu maqola bo'lajak ingliz tilini chet tili (EFL) sifatida o'qituvchilarining yozish ko'nikmalarini oshirish uchun turli strategiyalarning samaradorligini o'rganadi. Tadqiqotda ish boshlashdan oldin ingliz tili o‘qituvchilarining yozma til kompetensiyasiga maqsadli tadbirlarning ta’sirini o‘rganish uchun aralash usullar, jumladan miqdoriy va sifat ma’lumotlaridan foydalanildi. Topilmalar shuni ko'rsatadiki, hamkorlikda o'rganish, aniq o'rganish va mulohaza yuritish vazifalari kombinatsiyasi ushbu populyatsiyada yozma til sifatini sezilarli darajada yaxshilashi mumkin. Maqolaning yakunida o‘qituvchilar ta’limi dasturlari uchun keyingi tadqiqotlar va ta’sirlar bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
Kalit so'zlar: yozish, EFL o'qituvchilari, o'qituvchilar ta'limi, hamkorlikda o'rganish, aniq o'rganish, aks ettirish.
Jurnaldagi sahifalar: 270 - 272