Muallif: Buzrukova, Dilorom Ma’mirxonovna
Annotatsiya: Maqolada tarbiyachi ota-onalar bilan muloqotga kirishish jarayonini bolalar maktabgacha ta’lim tashkilotiga borishni boshlashlaridan avvalroq amalga oshirilishi muhimligi va bu muloqot tarbiyalanuvchilar boshlang’ich ta’lim olishga o’tkazilgunga qadar davom etishi lozimligi, ota-onalarga qanday ma’lumotlar kerak ekanligini, qaysi axborotlarni eshitishni istashlarini aniqlashlari, shuningdek, tarbiyachi ota-onalardan qanday ma’lumotlar olishni xohlashini tushuntirishi, ota-onalar bilan muloqotga kirishning eng maqbul yo’lini aniqlay olishi haqida fikr yuritilgan.
Kalit so'zlar: muloqot, hamkorlik, talabchan ohang, munosabat, faktor, tinglash, ta’sirchan.
Jurnaldagi sahifalar: 793 - 797