Muallif: Pardaeva, Mokhinbonu Fazliddinovna
Annotatsiya: Ijtimoiy ish, dizayn, til o'zlashtirish va tibbiy treningni o'z ichiga olgan akademik sohalarning keng doirasi vazifalarga asoslangan o'qitish metodologiyasini o'z ichiga oladi. Ikkinchi tilni o'rganishga vazifaga asoslangan yondashuv, so'nggi paytlarda butun dunyo bo'ylab ko'plab til sinflarida o'zlashtirish va eksperimentlar kuchayganligi ushbu maqolada muhokama qilinadi. Vazifaga asoslangan til o'rganishning ta'siri ushbu tadqiqotda kattalar o'quvchilariga alohida e'tibor qaratiladi, ularning o'ziga xos fazilatlari topshiriqlarga asoslangan usullarni tushunarli va foydali qiladi.
Kalit so'zlar: Vazifaga asoslangan yondashuv, kattalar o'quvchilari, lingafon xonasi, tilni o'zlashtirish, metodologiya.
Jurnaldagi sahifalar: 256 - 262