Muallif: Atadjanova, Surayyo Raimbaevna; Azadova, Asaloy Jakhongir kizi
Annotatsiya: Ushbu ishning maqsadi o'qish qobiliyati bo'yicha topshiriqlarga asoslangan ta'lim yondashuvining samaradorligini, shuningdek, talabalarning uni amalga oshirish haqidagi tasavvurlarini baholashdan iborat. Vazifaga asoslangan yondashuv o'quvchilarning o'qish qobiliyatiga katta ta'sir ko'rsatdi. Bundan tashqari, o'qish darslari davomida talabalar hayajon, qiziquvchanlik, o'ziga ishonch, ixtirochilik va hamkorlikda o'rganish qobiliyatlarini namoyish etdilar. Tadqiqot natijalari ingliz tilini chet tili sifatida o‘qitishda vazifaga asoslangan yondashuvdan foydalanishni qo‘llab quvvatlaydi.
Kalit so'zlar: Vazifaga asoslangan ta'lim (TBL) yondashuvi, o'qish, o'qishda ravonlik, o'qishni tushunish, o'qish turlari
Jurnaldagi sahifalar: 940 - 946