02.06.2024
76
TEACHERS' VOICE: THE MOST CRUCIAL YET THE LEAST APPROPRIATED ARMOUR OF TEACHERS

Muallif: Abdumalikova, Muxlisa Baxromjon qizi; Iskenderova, Kamola Azamatovna.

Annotatsiya: Ushbu maqola ko'pincha e'tibordan chetda qoladigan, ammo sinf muhitida o'qituvchi ovozining muhim rolini o'rganadi. Unda ovozning turli ohanglari o‘quvchilar psixologiyasiga qanday ta’sir qilishini o‘rganadi va qo‘llab-quvvatlovchi va qiziqarli muhit yaratish muhimligini ta’kidlaydi. Shuningdek, u o'qituvchilarning ovoziga zarar etkazadigan umumiy odatlarni ta'kidlaydi va o'qituvchilar uchun ovozli trening zarurligini ta'kidlaydi. Garvard universitetining ta'lim maktabi kabi muassasalarning ekspert tushunchalari va misollariga tayangan holda, maqola o'qituvchilarni muloqot qilish va samarali o'qitish uchun zarur ko'nikmalar bilan jihozlash uchun keng qamrovli ovozni saqlash tashabbuslarini taklif qiladi.

Kalit so'zlar: o'qituvchi ovozi, ta'lim, teatrallik, fikr-mulohaza, aloqa.

Jurnaldagi sahifalar: 452 - 457

Yuklab olish